torsdag 4. juni 2009

JIPPI, jeg klarer UTEN støttehjul

13 kommentarer:

Tonje sa...

ÅÅÅÅÅÅ! Jeg blir så stolt av han! heheh, han er jo ikke fire år ei gang! Er han ikke unormalt filnk eller? ;) Gleder meg til å komme ned å sykle med han! Akkurat NÅ leverer jeg eksamen og er fri som fuglen! Deilig :)

Anonym sa...

Gratulere Amadeus. Du er jo kjempe flink. Leah har også prøvd seg uten støttehjul, men vi måtte bare skru de på igjen. så du slår ho der:)klem fra kristine

Anonym sa...

Det var gøy å se du kunne sykle helt alene, Amadeus! Du kunne jo ha vært med meg på sykkeltur til Skagen i helga :-) Du får holde deg i trening til oktober. Da skal vi race sammen. Jeg skal melde deg inn i Flekkerøy Cykleklubb,Stimen :-)
Morfar

Anonym sa...

Hei Amadeus:) Du va kjempe flink til å sykle!!! Jeg øver og øver med støttehjul på min rosa sykkel! Kanskje jeg og kan lære meg uten til du kommer hjem igjen, så kan vi sykle sammen i Årekjerret! Jeg er veldi gla i deg min tøffe fetter!! Savner deg masse, hils til Tobias, mamma og pappa! Stor klem fra Camilla.

Fam.Larsen sa...

zxcvbnnaa
ssdffghjk
laertyuiop

Jeg er så glad i deg Amadeus!
Du er så flink til å sykle uten støttehjul!
Jeg skal også øve så vi kan sykle sammen når du kommer hjem.. Jeg har øvd sammen med pappa, men det var ikke så lett.. Sykler på verandaen for det er litt farlig med bakken vår. Din sykkel var kjempetøff!
Nå har jeg fått en ny favorittfilm :)

Klaps fra Jakob

Geir sa...

Maria sa: Amadeus er jo kjempeflink!

Hun har så rett så rett.

Karina og Thomas sa...

så god du er Amadeus:) Mathias snakker veldig om at når han blir fire år da kan han få stor sykkel uten støttehjul og med bare støtte på..så nå blir han nok litt misunnelig på deg Amadeus:)

Klem Karina:)

Karina og Thomas sa...

Så god du er Amadeus! Mathias snakker veldig om at når han blir fire år skal han få ny stor sykkel uten støttehjul og med egen støtte, så nå blir han nok veldig misunnelig:)

KLem Karina:)

Hanne sa...

Hurra for supergutten Amadeus!! Du er kjempeflink jo!!!! Så gøy så gøy! Kanskje vi kan dra på sykkeltur sammen når jeg kommer på besøk til dere??
Klem fra tante Hanne

Unknown sa...

Gratulerer Amadeus! Du var kjempeflink! Pappa må jo bare få meldt deg inn i denne Stimen:)
Gleder meg til å vise filmen til Leon i morgen tidlig. Nå får han kanskje lyst til å bytte ut trehjulsykkelen sin snart....

Kos dere!

Line sa...

Så god du er Amadeus!! Nå har tante Hanne vært på besøk hos oss og vi har sett filmen mange ganger sammen!!Gleder meg til du skal komme å sykle her på Jæren. Vi har BMX-bane like i nærheten:)( i tillegg til isbane, Mc Donalds, Felleskjøpet, Jærhagen og OBS. Vi savner ikke en ting her på Klepp..hehe)

Anonym sa...

Heia Amadeus! så god du er til å sykle! Gleder oss til å sykle med deg til neste vår. Vi savner deg! "Vi elsker deg"(sitat jonatan)
Klem Silas og Jonatan

Randi sa...

Jeg er jo husmor for tida og har lite tilgang på data og tekniske dubeditter generelt...Men så gøy å se dere alle i aksjon! Fantastisk! -og for ei holdning på den gutten! Like rank og rett som som foreldrene!!!