søndag 30. august 2009

Langhelg i Arusha!

I helga hadde vi oss en liten "ferie" i Arusha. Det var på tide å handle inn litt matvarer og ha en "timeout" fra Haydom. Vi koste oss veldig! Vi var ute å spiste, slappet masse av, og traff mange venner.... Lørdag morgen var Anders, Øystein og Per Ove å spillte squash. Desverre ble Anders (til sin store forskrekkelse) knust av de to andre.
Senere på dagen, kom både Fam Krogedal og fam Olsen tilbake fra skole i Nairobi. Det ble stor jubel i leiren. På kvelden var vi ute å spiste hele gjengen sammen med Fam Malmin, og en ny Hollandsk fam som også skal jobbe på Haydom.
Hvem andre enn Babar kom traskende over veien da vi skulle tilbake til Haydom i dag... han hadde med seg mange kamerater, så de var en stooor flokk. Godt vi satt inne i bilen, selv om vi bare var noen få meter i fra. Han var stor som et HUS, og det var bare å vente til de hadde krysset veien.

Her er vi ute å spiser med hele "Haydom gjengen". Det var kjempe koselig!

Ungene hadde det også helt topp. Her er de samlet alle sammen :)

6 kommentarer:

Fam.Larsen sa...

Nå var det godt med et innblikk i Afrika-livet igjen!
Fantastisk med elefanten! Blir ikke helt det samme med ei lita geit eller av og til ei ku som her hjemme :)
Jakob blir nok ganske så misunnelig!
Kos dere videre så sees vi om et halvt år!!!

Unknown sa...

Her er både Leon og Aline litt syke, så de er hjemme fra barnehagen. Da var det stas å lese nytt fra Afrika, og se elefanten som gikk over veien!:)
Vi tenker masse på dere!
Klemmer fra Sodis

Hanne sa...

En ELEFANT i Afrika??? Hm. Har jeg hørt noe slikt før? Nei, nå må jeg nesten komme meg på de veiene og sjekke ut selv om det stemmer at Mister Babar plutselig joiner kjørefeltet:-) Kan forresten Amadeus ta et bilde av de nye dekkene på sykkelen og sende meg? Det hørtes kult ut med kule og gule?dekk!

Bente og Anders Sandal Olsen sa...

Hvis noen tror bildet er manipulert, kan jeg herved avkrefte det. Dette er ekte vare!!!

Anonym sa...

heia!
høres ut som om dere har det helt topp. Gøy å høre fra dere, nå er jeg og jentan i lyngdal, skal være her til i morgen, så skal vi på menighetstur,Leah og Hannah hilser til Guttan. klem fra Kristine

Hanne sa...

Jeg innser at dette er ekte vare, men jeg vil ikke innse at dere måtte stoppe for denne elefanten på vei hjem, altså! Det må jeg nesten komme ned og sjekke ut altså;-)