tirsdag 27. oktober 2009

BESØK AV MORMOR OG MORFAR!

ENDELIG var det VÅR tur til å få besøk fra Norge!!!
Guttene hadde hatt kalender de siste dagene å for å telle ned til de skulle treffe Mormor og Morfar... Det var et GLEDESGJENSYN :)
Tobias hadde ikke glemt dem, og det var full fart fra første stund.
Nå har vi hatt ferie sammen på Mombasa og kost oss glugg.
30 grader i både vann og luft- det var helt fantastisk!
Her spilles det memory-lotto. Amadeus er ekspert!

Tobias og Morfar herjer i sjøen. Vi hadde det utrolig deilig!

Den ene dagen reiste vi ut sammen med en lokal fisker til et stede med mange sjøstjerner. De hadde forskjellige farger og størrelser.
Amadeus og Tobias syns det var gøy å leke med dem.

En liten Flekkerøygutt skuer utover Det Indiske Hav!

Amadeus ble 4 år mens vi var på ferie! Vi feiret han (og selvfølgelig "litt" Tobias også) i flere dager. I dag sa han: "jeg har blitt 4 år mange ganger jeg..."
TUSEN TAKK for alle gavene fra Norge!
Det ble satt VELDIG pris på!

9 kommentarer:

Reier sa...

Så herlig! Godt å se at dere har kost dere. Fortsett sånn den neste uka også!

Fam.Larsen sa...

Åååå, dette var veldig gøy! Så fantastisk ut å ha besøk av mormor og morfar! Gleder meg til å vise bildene til Jakob, han er veldig opptatt av at Amadeus også er 4 år nå!
Snakkes snart!

Klem Gro Anita

Reidun - Norge/Afrika sa...

Så gøy, hils de masse. Regner med de har mye å fortelle når de kommer hjem. Her er kaldt, nå er vinterdekkene på....

Berge sa...

Kjempegøy å høre fra dere!! Jeg og Peri sitter her og hører på traktorer som råner forbi, mens dere hører elefanter som blåser i snabelen:)Kos dere videre med besøket!
Til Amadeus fra onkel Peri:"ongh-ongh-ongh!!Godt med vann!!"

Tonje sa...

Så koselig det ser ut som dere har det! Skulle ønske jeg var der sammen med dere:) Nå er det bare 7 1/2 uke til Tom og jeg kommer! Juhuuu :)

Unknown sa...

Såå gøy å se bilder fra ferien deres! Ser fantastisk ut! Utrolig skjønt bilde av Tobias der han stod og speidet utover havet:) Aline er fortsatt en morgenfugl, så det er vi to som koser oss nå:) Oddvar skal være hjemme med begge i dag. Skal si at han må vise bildene til Leon, det er alltid stas med Amadeus og Tobias!
Ha en finfin dag alle sammen. Hils onkel og tante:)

Hanne sa...

Åååå, så utrolig gøy å se bilder av noen av dere:-) Gleder meg til å se deg på ordentlig med krona, Amadeus! Det ser jammen meg ut som om du har blitt fire år, altså! Nå pakker jeg snart sekken og kofferten og kommer til Haydom! Gleder meg til du og Tobias skal vise meg rundt der! Kos dere med mormor og morfar så lenge! Klem

Anonym sa...

Kjekt å lese, kjekt å se bildene. Og nå gleder vi oss også til bilder fra Tarangire.

Per Ove. Som hilser Peri og alle traktorer som fosser forbi.

Anonym sa...

Litt misunnelige på dere når jeg ser på bildene, kos dere og nyt den siste tiden blir fort slutten av februar:) bra for oss:)Eller er jeg ikke akkuratt tidlig ute, men jentan hilser og sier gratulere med dagen Amadeus. kos dere med besøk. klem fra Kristine