tirsdag 21. april 2009

Fotball turnering!

I dag startet ei fotball turnering på området. Selvfølgelig måtte Mzungu ène (hvitingene) også stille lag.... Det var stooor stas! 90 min kamp med høytidelig håndhilsing på motstanderene før start, og MANGE tilskuere. (Det var like før nasjonalsangen ble spillt....)

Vi var en stor heiagjeng fra Haydom og barna hadde kongeplass på diriktørens biltak...

Her ser dere laget! Som dere ser var det flere jenter med å spillte, og hver gang noen av dem fikk ballen var det masse latter blant publikum.... Kan jenter spille fotball?

Stillingen endte 5-0 til Afrikanerne, og Anders var FULLSTENDIG utkjørt da kampen var ferdig. Det er bare å bite tennene sammen, for i morgen og fredag er det ny kamp :)



4 kommentarer:

Anonym sa...

hei

Anonym sa...

Kongeplass for tilskuerne :) Slipper vel å betale månedskortstart- her - .Sikkert gøyere enn både Start og Fløykamp :)Anders, du blir sikkert i kjempeform nå! Går rett inn på Fløylaget - .
Klem fra AS-GERD

Tonje sa...

Så gøy det så ut:) Nå må Tom bare passe seg så Anders ikke blir i superform til vi kommer ned!
I kveld har vi vært i frognerparkern og spilt fresbeegolf. Det var veldig gøy, men Tom har jo skikkelig teken så han vant suverent over oss andre. Vi får ta med noen til dere og lage vår egen bane:) Savner dere!

Anonym sa...

Det er mye snakk om Anders og kjempeformen hans nå. Vet ikke om jeg liker det. Er livredd for sprekk på fjellturen vår, men har enda god tid. Etter å ha surfa bloggen her satser jeg på å ta med foppalsko og! Jeg er ikke sikker, men rundt juletider pleier huden min falle under mizungo-kategorien, men det kan vi jo vurdere når jeg kommer ned.
Ingen tvil om at dere har en spennans hverdag der nede, noe som forøvrig ligner min litt mine dager. Har nemlig begynt å pakke esker på beckmann... Dette kan dere lese mer om med daglige oppdateringer på tomogfinnpålageret@blogspot.com . Nye bilder og filmer hver dag. Neida

Det ser sykt spennans ut der nede og dere gjør en knalljobb! Billettene er i boks og vi gleder oss kanonmye til å komme på besøk!

Tom Eirik!