fredag 17. april 2009

God helg til alle!

Etter at vi flyttet til Haydom, har ikke mailen vår funket. Vi er igang med å få ny mailadresse, men vi ville bare si at hvis noen prøver å sende oss mail, eller har prøvd den siste uka, så har vi ikke fått de... Vi gir beskjed så fort vi har den nye adressen.
Skype virker heller ikke så godt... Jeg har prøvd å sende endel "mail" gjennom skype, men det kan se ut som de fleste ikke er kommet fram.
Ellers så har vi det veldig fint! Vi har blitt tatt kjempe godt imot, og jeg (Bente) har så vidt kommet igang å jobbe på sykehuset. Det er utrolig mange utfordringer og ufattelige forhold i forhold til hjemme, så det tar litt tid å komme inn i.
Guttene begynner å bli vant til å ha barnepike å hushjelp i huset, og det går bedre og bedre for hver dag. Vi er så fornøyde med de!
Og som dere ser på bildet, så er vi fortsatt VELDIG gla i hverandre :)



6 kommentarer:

Hanne sa...

åååå, så skjønt bilde! Har prøvd å få tak i dere ja, så gleder meg til å få mail om åssen det er på sykehuset og alt sånt! Godt å høre at dere har det bra! Hører Tobias sitter på hofta til madammen allerede! Moro!
Gleder meg til å besøke dere!! Ha ei fin helg, snakkes! god klem

Fam.Larsen sa...

Så nydelige gutter!Ekte søskenkjærlighet! Ja, nå var det ei stund uten livstegn fra dere så bra at mail og sånt er i orden igjen! Vi gleder oss også til å høre om alt det nye i Haydom! I dag har vi vært i dyreparken og Jakob har snakket flere ganger om Amadeus. Vi var jo i Afrika vi også! "Jeg savner Amadeus for alltid.." pleier han å si for tiden, men er fortsatt en godt fornøyd gutt altså ;) Han håper snart han blir 4,5år..! Så gi en ekstra klem til Amadeus fra han!
God helg til dere alle!

Tonje sa...

Så fint bilde! Hørte Amadeus såvidt i bakgrunnen før det brøyt i dag! Jeg fikk forresten det du hadde skrevet på skype! Tok visst et døgn så jeg på klokkeslettet:) Jaja, du fikk jo mitt au tilslutt!
Ha ei god helg alle fire!
Glad i dere!

Unknown sa...

God morgen! I dag våknet visst Aline litt før seks...deilig det på en lørdag:) Men jeg tenkte: får stå opp og sjekke bloggen til Olsen, og skrive til de på skype. Så da ble det ikke så ille å stå opp:) I tillegg har vi strålende fint vær, så vi klager ikke!!
Elin

Karina og Thomas sa...

Kult med geitejakt i haven... Familien Lande utforsker for tiden cyber-space med skype, vi får snakkes når dere er på nett..
På onsdag fyker vi til Barcelona med Aasen, blir fint med ei langhelg uten kids.
Gøy å se at dere har det bra!! Bra med blogg!!!
Sneix.

Unknown sa...

Det er det stiligste med auksjonen i kirka. Her gir vi tilbake av det vi har fått. Neste kollekt i Frikirka legger jeg ei høne i kollektkorga og ser hva som skjer... Det er spennende med oppdateringer! Og utrolig gøy at hele familien trives. Vi kunne gjerne tenke oss hushjelp, men ellers har vi det strålende her hjemme. Vi tar en langhelg i Oslo istedenfor Barcelona, og med barn. Mye mer eksotisk. Eilin og Trond skal feire 30+30 år. God bless!