mandag 30. mars 2009

Gøy med nye sykler!


Amadeus og Tobias har fått nye sykler. Det er UTROLIG stas- særlig for Tobias! Du er heldig hvis du får lov å låne den en tur... Han øver iherdig for å bli like rask som storebror... Han har lært seg en egen teknikk, og sånn som han øver, lurer vi på hvem av dem som får av støttehjulene fortest :)

Ellers så opplevde vi at vi ikke bor på Flekkerøya i dag. Anders var borte fra bilen i 3 min, og på den tiden rakk noen kjeltringer å bryte opp den ene døra å stjele stelleveska... heldigvis for oss fikk de bare noen bleier og våtservietter (selv om det var ei utrolig god stelleveske) :)
Da har vi lært det- vi lar INGENTING ligge synlig i bilen.




7 kommentarer:

Anonym sa...

KOnge sykler:)
Pole for innbrudd i bilen :( kjedelig. Me fylle veldig me på bloggen dokkas for å sei det sånn. Ser jammen meg ut som om dokke har det bra:) Glede oss sååååå te å treffa dokke. Ser dårlig ut for at me treffe dokke i Arusha denne gang... ska jo aldri bli noge fødsel her...!! Uansett så invitere me herved te seks årsdag i Katesh lørdag 2.mai.
Forsatt lykke te me språk og alt annet!!

Maria sa...

Hei Bente!
Det er så morsomt å følge med på bloggen deres. Artig at dere har endt opp i Afrika. Jeg kjenner jo til familien Stensland og familien Malmin fra Misjonssalen Oslo så det er jo gøy at dere nå er der sammen med de:-)

Fine gutter du har forresten!

Hilsen Maria (Bjørge) Aarsland

Unknown sa...

Hallo!
Innbrudd ja...så kjedelig! Men bra det bare var stelleveska (selv om den er god ja:)) Husker det var noen innbrudd i biler i Arusha da vi var der...noen mistet pc og masse elektrisk utstyr...bra det ikke var så ille:)
Nå sitter jeg her med ma og pa i stua på Sandnes. Koser meg:) Skal hilse fra de.

Hanne sa...

KULE sykler, Amadeus og Tobias! Gleder meg til vi skal sykle rundt på Haydom! Klem fra tante Hanne i blokka i Oslo!

Anonym sa...

Hei!
Ser ut som dere har det bra:) Tøffe sykler!! Her hjemme æ det influensa på gang...Camilla og Julie ligger syke. Kos dere masse videre!! Gla i dere:) Klem fra heile Henneli;)

Bergitte og Helge sa...

Konge sykler! Ser for meg Tobias som freser rundt og øver seg:) Men så kipt med innbrudd. Godt det ikke var ting av større verdi, selv om den stelleveska virker veldig digg. Har forresten bestilt en lik den på nettet i dag jeg og. Og så har jeg vært og hentet vognen:) Veldig gøy....

Fam.Larsen sa...

Tøffe sykler gutter! Jakob har også lyst til å sykle i Afrika..! Han ville fly ned etter barnehagen i dag,- det var plass på flyet :) Tipper Tobias blir en ny Hushovd! Gabriel får legge seg i hardtenging snart han også :)