mandag 16. mars 2009




Nå har jeg kommet tilbake fra Haydom. Jeg har allerede lært mye nytt og hatt mange utfordringer :) Må innrømme at det dunket litt ekstra inni meg da jeg satt i kirka sammen med 1000 andre og visste at det snart var min tur til å opp på podiet å presentere meg på engelsk foran alle sammen ( Anders gleder seg allerede til det er han sin tur ) Det gikk veldig fint, og folk har tatt imot meg som om jeg skulle vært kongelig! Jeg gleder meg enda mer nå til å jobbe der. Det er et fantastisk sykehus!!!


Området vi skal bo på er også veldig fint. Det kommer bilder av huset seinere når vi har gjort det litt hjemmekoselig.


Men etter ønske fra Kolbjørn kommer det nå et bilde av den nye bilen vår. Amadeus og Tobias syns vi har verdens kuleste bil- minner jo om den i dyreparken :)







I kveld var ungene i nabohuset å så "barnetv" hos oss.


4 kommentarer:

Hanne sa...

Skikkelig kul bil! Og skikkelig stemning med barnetv! Ama ser ganske stolt ut som har besøk! Tror han fortsatt at han kommer til å bli like brun som de tanzanianerene?

Fam.Larsen sa...

Dere er flinke til å holde oss orientert! Jakob kommer også til å digge bilen! Vi må vel snart kjøpe oss en ny en vi også :)

God natt!

Ellen sa...

Så gøy å se hvordan dere har det der nede :) Åshild, Mette, Ingunn og jeg er på kveldsvakt akkurat nå. Veldig greit å jobbe igjen!
Vi kjøpte det huset jeg pratet om så nå går det i sparkling og maling osv osv. Kjempegøy :)
Gleder meg til å følge med på hva som skjer dere framover!
Klem!

Bergitte og Helge sa...

Hallois der. Godt å høre at dere har det bra og trives. Nå er også Olsen fam. på nett.
Er det forresten tatt patent på den der sprederen.. Og godt å se at Tobias reklamerer.